happysos canım banada senin gibi herşey normal bir aoeun yok diyip teşis koyamadılar 4 yıl boyunca yarım yamalak git geller yaptım sonunda bir doktorda 2 yıl boyunca tedaviye başladım 1,5 yılım sadece araştırma kan tahlilleriyle geçti sonuö birşey çıkmayınca aşılamaya karar verildi ve 4 aşılama sonuç negatif oldu tüp bebek yaptık tuttu prolactin hormonum ve aşırı derecede demir eksikliğim vardı fakat doktor ilaç kullanma gereği bulmadı bilmiyorum belki tedavi edilse erken kalabilirdim yada zamanı değildi bilemiyorum oyüzden iyi bir doktor bul ve tedaviye başla canım sorun yok deselerde peşini bırakıp benm gbi zaman kaybetme