Handemre Merhaba hanımlar 1 ay önce akıntı ve kaşıntı sebebiyle fitil ve krem kullandım geçti. Ama bir haftadır sarı renkte akıntım var ve maalesef bazen çamaşırımda ıslaklık hissediyorum bu beni çok tedirgin ediyor 25 haftalık hamileyim. Amnion sıvısı olabilirmi diye kendimi yiyorum doktorumla konuştum 3 gün önce suyun normaldi ama ultrasonda azalma fazla görünmez fitil tekrar kullan geçmezse önümüzdeki hafta ped koyup bakalım dedi içimizin rahat etmesi için. Bunu yaşayan varmı yada evhammı yapıyorum sizce😢
NeslihanPiaAbac Handemre sarı akıntı bende de vardı enfeksiyon çıktı ,tek dozluk bir ilaç ve bol du içerek atlattım çok şükür
Elifhsn Handemre benim iki gün sarı akıntım oldu sadece tedrgin oldum bende doktorumu aradım korkma bişey yoktur normaldir dedi devam etmedi tabi. Olur böyle Korkutma kendini ılık su ile yıka herzaman ve iççamaşırını sürekli temiz tut 😊Evham yapıyoruz hepimiz
Aden Handemre benim anmiyon sıvım az ve benim doktorum bariz gördü az olduğunu dışarıdan takviye yaprak düzelemeyeceğini söyledi sizin az olsaydı mutlaka belli olurdu hatta ben ıslaklık hissetmeye başladım acil tekrar tekrar gittim doktora o ıslaklık idrarmış rahim büyüdüğü için fark etmemişim kaçırdığımı dizinde öyledir büyük ihtimalle
deletedmom12 Handemre cnm nndede vardi doktr idrar testi istedi . efeksyon cikti doktor antiseptik verdi suya katip ictm 5 saat wc ye cikmadn durmam gerekti.O yuzdrn gece ictm
Mervedumankaya Muhtemelen mantardır Handemre bende aynı şikayetle gittim test yapıldı sonuç negatifti amniyon değildi. Hatta bazen akıntı ortası beyaz kenarları su şeklinde oluyordu
Handemre Mervedumankaya umarım bendede sorun olmaz fitil tekrar kullanıp duruma bir bakıcam alttan muayene olacağını söyledi doktorum birde 25 haftada alttan muayene olurmu onu bilemedim
Handemre Elifhsn evet canım malesef çünkü netten sürekli bşyler okuya okuya insanın kötü düşüncelere kapılması daha hızlı oluyor 🙂
Mervedumankaya Handemre ben yaptırdım mecbur 2 kere ayrıca amniyın testi de alttan yapılıyı malesef bi çubuk yardımıyla örnek alıyorlar.
Elifhsn Handemre kesinlikle öyle. Oyüzden bakmıyorum nete ben aklıma bişey takıldıdamı doktoruma soruyorum. Hastalıklar okadar çoğalmış ki korkmamak kötü düşüncelere kaplmamk elde değil evet. Hele ki hamileysen. Rabbim kazasız belasız kucağımıza almayı nasip etsin kızlar geçer bunlar da 😊
Handemre Sanırım amnion sıvısı akıntı gibi değilde hissettirerek geliyormuş idrar kaçırma hissi gibi bunu yaşayan varmı ??
Ayselcnt benimde yoğun akıntım vardı ve sıkıntının çevresinde sıvı oluyordu.. Bende endişelenmiştim suyum mu sızıyor diye.. Doktor suyun normal dedi.. Fitil verdi..akıntım azaldı sıvı hala oluyor, kontrole gidince tekrar soracağım..
Handemre Ayselcnt banada sıvın normal dedi bir kaç gün önce ama sızıntı varsa ultrasonda bu çıkmıyor alttan muayene gerekiyor canım
Fatosumum Hamilelikte enfeksiyondan korunmak için daha yoğun bi şekilde akıntı olabiliyomuş. Benimde iç çamaşırını bırak pijamama kadar ıslaklık oluyodu akıntıymış vücut kendini korumaya çalışıyo dedi doktor ☺