bugsebaz Bende 28 haftadayım bi haftadır belim ağrıyordu yoğurt ye dediler yedim geçti şuan cok yok ama psikolojik mi yoksa yogurdun faydası varmı bilmiyorum yoğurt yemeyi dene canım
Aselerva 31+5 benimde çok kötü bel ağrım var artık ayakta duramayacak kadar kötü oluyorum hiçbirşeyde fayda etmiyo yarın doktoruma gidecem bakalım hayırlısı artık
Aselerva Dün gittim hanımlar 32 ci haftasında olduğu İçin normalmiş ilaç verdi inş düzelir bugün biraz daha iyiyim çok şükür