Şeker yüklemesi yaptirdim ve doktor diyet listesi ile beraber evde sekerimi olcmemi istedi. Şuan olcuyorum açlık sekerim 95,98 çıkıyor tokluk şekerinde sorun görmedi doktor. Bilen var mı normal ölçüler ne kadar olmalı? Bu arada bebek sadece 200 gr fazlaymış ben büyük bir sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum ama 🤷