Evet sonunda sıra bana da geldi arkadaşlar belki bir kaçınız beni tanıyordur fazla bi post acmadım ama hamileligimin son aylarında acmaya başladım postlarımı oncelikle uzun olursa kusura bakmayın hakkınızı helal edın ben 3 aylıkken öğrendim ogluma hamile olduğumu o ara ev tasıyorduk evı tasıdık ztn adet duzensızlıgım oldugu için hiç dusunmemiştim takı test yapıp hamile oldugumu gorene kadardı neyse cok sukur kı Rabbime hamileligim boyunca hiç bi sıkıntı cekmedım ta kı 39 haftaya kadar vurus nedenıyle 1 ay hastaneye gitmedim daha dogrusu eşim korktugu için gitmememi istedi doguma az kaldıg için 39 haftada gittim hastaneye firmeden ates olcumu oluyordu atesım cıktıgı için hastaneye almadılar benı 3 kere denedıler 3 unde de atesım vardı bıraz en sonunda bı kagıta atesımı yazıp gönderdi korkudan tansıyonum cıktı yanı ben korkudan demek ıstıyorum cunku atesım cıkana ladar hıc bı sıkıntı yoktu tansıyonumu olctuler nst odasında 15/8 cıktı muayene sırası bana geldı doktor 4 kez yarım saatlık arayla tekrar bakıtmamı ıstedı gerı kalan her seyın guzel oldugunu soyledı neyse benım tansıyonum en son 13/8 kadar dustu doktor cuma gününe kadar evde takup edıp bı sıkıntı olursa tekrardan hastaneye gelmemi soyledı eve gittik 12 kadar dustu tansıyonum her neyse o gun bı de catı muayenesı yapıldı benım o gün nişan gelmeye başladı yavas yavas da adet sancısı vardı tabı çarşamba gunune kadar evde bekledım o gun kapının onune ındım bıraz yurudum cagla topladık agactan badem topladık her sey ıyıydı eve geldım kızımı dusa soktum kuran okudum lavaboya gıttım bırden suyum geldı benı aldı bı korku hemen esimi aradım esim geldi hastaneye gittik yatıs verdıler 3 cm acıklık vardı ama bende sancı denen bı sey kalmadı en sonunda sancım olmayınca sunnı sancı verdıler ılk olarak 30 sonra 60 en son full ayara actılar dozunu en sonunda bu sefer de bebek daha aşşa inmedi dedıler benım acilmam 8 cm oldu bebegı aşşa indirmek için cok ugrastılar cok canım yandı hatta bı ara benı sezeryana almaları için bile yalvarmıstım ama degdi 8 saatın sonunda 3 kılo 170 gr 50 cm boyunda mınık paşam dünyaya geldi sımdı bıraz sarılıgımız var tabi sızlerden dua istiyoruz hayırlısıyla sarılıgı atlatıp rahatca evımızde zamanımızı gecırelım Rabbım herkese tez avazda dogum yapmayı nasıp etsın sorularınızı varsa sorabılırsınız tekrardan hakkınızı helal edın hayırlı geceler