Arkadaşlar ben bunu ilk defa duydum daha doğrusu bir yerde denk geldi okudum fakat pek anlayamadım. Doğum anında bebeğin kordon kanı sekseni aşkın hastalığa iyi geliyormuş böylesine önemli bir konu bence bu birçok insanın hayatını kurtarabiliriz anlamına geliyor. Çok güzel bir şey okuduğum makale bilimsel terimler ile çok doluydu bu sebepten fazla anlayamadım aranızda böyle bir bağışta bulunmuş olan var mi ya da bilgisi? Böyle bir şeyi yapmayı çok isterim.