Fadiiik canim ben bir suru doktor degistirdikten sonra kopruden atla dese atlayacak kadar guvendigim bir doktor buldum. Benim de her ay adetim gecikir bazen erken olur bazen 1 hafta ileri atar. Doktoruma anlattim. Bana dedi ki “duzensiz adet şudur: mesela adet olursun, 6 ay sonra bi daha olursun, sonra 15 gunde bir 2 kere adet olursun. Iste bu duzensiz adettir. Ama bir kadin her ay adet goruyor, sadece stresten hava degisiminden periyodu bazen 3gun once bazen 5 gun sonraya atiyorsa bu duzensizlik degildir. Senin kendine ait bir takvimin var demektir. Nasil ki yumurtlama her kadinda her ay farkli gunde olabiliyorsa, adet gordugun surece her ay 3-5 gun oynamasinda da hicbir duzensizlik yoktur”. Bu aciklamayi aldigimdan beri 30-36 gunde bir mutlaka adet oluyorum. Kafam o kadar rahatladi ki cunku. Senin de adetindeki ufak gecikmelerin normal yani, icin rahat olsun.