Arkadaşlar gebelik haftam 32+2
Yaklaşık bir aydir geçmeyen bacak ağrısı şikayetim vardı. Her şeye bakılıyor normal deniliyordu. Bebek baskı yapıyor deniliyordu. Bu gün fizik tedavi doktoruna gittim ve bacaklarımda bir şey olmadigini aşırı derecede kalça iltihaplanması olduğunu söyledi. Ağrıların sebebi buymuş. Bana kortizonlu ilaç öneriyor.
Aranızda hamileliğinin son döneminde kortizon kullanan var mı ne gibi etkileri oldu tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim..