canbebegim0 Sevgili anneler Bebek tirnak makasi, sac fircasi ve taragi, sampuani, bakim losyonu ve ates olcer bunlari hangi marka aldiniz memnun musunuz bilgi verirseniz sevinirim 🙏🏻
Buse91 canbebegim0 saç fırçası ve tarağı baby jem şampuan mustela bakım losyonu mustela ateş ölçer braun ırt3030 kulaktan ölçer aldım
Hikayem1 Tırnak makası wee baby,fırça ve tarak gereksiz buluyorum yenidoğan bebeğe. Sudocrem pişik önleyici. Şampuan ve masaj yağı dalin. 49 günlük bebeğim memnunum😍
Pankek canbebegim0 Ateş ölçer Hartmann kullandık çok memnunuz, şampuan, krem, mendil vs. Mustela. Tırnak makası Bebedor. Tarak almadım.