Rabia95 27 haftaligim, bende kullaniyordum 1 kutu bitirdim 2.ye geçmiştim 1. Kutudayken istahimin birden bire açıldığını fark ettim hapa yordum netten baktigimda istah actigi ve kilo yaptigi yaziyordu doktorada gereksiz kilo alimiyla gidince istah actigi dogru istersen kes sadece kendini halsiz ve o gun yeterli beslendigini dusunmediginde al dedi bende o gunden beri kestim nadir aliyorum oyle yapabilirsin