Herkese öncelikle hayırlı geceler ben 1 sene önce boş gebelik geçirdim ve zorunlu kürtaj oldum 1 sene sonra ovulasyon alıp kullandığımda geçen ay yumurtlama takip edip kimyasal gebelik geçirdim kanamam oldu ama öyle çok aman aman değil adet gördüm normal şekilde gebeliği hep erken fark ediyorum sonu hüsran oluyor pes etmedim yine denedim anneler gününden bir gün önce 2 damla pembe akıntı geldi adet olucam sandım ertesi gün bişi gelmedi bi test yapayım çıkmaz ama dedim gebelik var ama betam 49,93 düşük çıktı yine ve sonra değer düşüyor sorum şu ben tekrar bakmak için 24 saat sonramı baktırmam gerekiyor 48 saat sonra mı hakkınızı helal edin Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻