Mrb kızlar 28+1 haftalık olduk tüp bebekle oldu ama doktorumun özel muayenehanesinde gidiyordum üniversite hastanesinde tahlil vs yaptırıyorum doğumda orda olacaktı ama benim yaklaşık iki haftadr yeşil akıntım var kasıklarımda sancım oliyo cuma günü kontrolüm var ama doktorla iletişim kuramiyorim sekreterin no su var sadece başıma gece bişey gelse bu adam yine gelmicek ben sabaha kadar değil öğlene kadar beklicem ki hastaneye gelip baksın sekretere bile soru sabah soruyorum akşam altı yedi gibi cevap geliyo muayennehanye gelince cevap yazıyor biz bu durumdan sıkıldık doğum zamanım olsa gece ulasacagim no yok bişey yok gidip beklicem bir gün sonrasına kadar oyuzden özel hastaneye geçmek istiyorum Ankara’da 28 haftadan itibaren bakan doktor hastane güzel bildiğiniz varmı benim gibi sonradan giden varmı birde ücret yazarsanız sevinirim