39haftalık hamileyim. Günümüz korona sebebiyle deterjanlar yüzünden başıma geleni paylaşmak istedim. Her şey parmağımdaki küçücük kaşınmayla başladı. Asla ve asla kaşımayın. Kaşıdım. Çatladı içerisi en ufacık şeyde sızladı. Sonuç şuan ellerim kabarcık şeklinde yaratık gibi döktü inanamazsınız. Cildiyeci egzama dedi ve tabiki de hiç bir ilaç veremedi. Herşeyden teması keseceksin dedi su bile. Fakat çoğaldılar. Karnıma sıçradı, yüzüme kollarıma bacaklarıma. Her gün yeni bir şok. Bepanthol kaşıntı giderici, fenistil falan hepsini sürdüm ama doktorum bunlar kozmatik şeyler tedavi etmez dedi doğru. Antibiyotiksiz kortizonsuz geçmez arkadaşlar ya sabır🙏🏻 Yarın başka hocaya gideceğim fotoğraflardan evet egzamaya benziyor dedi fakat hamilelikten dolayı başka şeyleri tetiklemiş olabilir dedi büyük ihtimal biyopsi yapçaklar. Onun sonucu da 15günü buluyor bebek doğcak inanın şuan bebeği unuttum🥺 siz siz olun asla kaşınan yeri kaşımayın! Bakalım doktor başka ne önerecek yarın…