Burcuyyy 20.5 haftalığım rahmimin içine çok sancı giriyo ve karnım taş gibi o kadar sert gaz sancısı olabilir mi ki kabızım çok korkuyorum sancı çok kötü bıçak saplanması gibi yatamıyorum bile
Burcuyyy Nur5516 bendede hep akşamları şişkinlik oluyor rahmime kramp gibi giriyo afedersinz kabızım ama her gün çıkıyorum yinede olabiliyormu gaz
Nur5516 Burcuyyy kabızlık vardı bendede kullandığm ilaçtan dolayı ama yeşillik ağırlıklı beslendjm geçti ama gaz mutlaka oluyor şuanda bende ona bağlıyorum yani kaç haftalıksinz