Merhaba kizlar 39+2 haftalik gebeyim son bir haftadir siddetli kasiniyorum gebelik kolestazi testi yaptirdim cikmadi bebegin hareketleri iyi sorun yok benim gibi kasinti sorunu yasayan oldumu cildiyeye gitsek kaşıntı icin ilac yazarmi?? Yardimci olurmusunuz