Gizmogram Kızlar selam, kullanıp memnun kaldığınız ev tipi ana kucağı önerilerinizi rica ediyorum babybjörn’lere bakıyorum sizce fiyatına değer mi?
ElifOncul Babybjorn aldim bende cok guzel kalitesini zaten tartismak gereksiz odullu bir ana kucagi , bebek kendi hareketiyle sallandigi icin motor gelisimini destekliyor ve diger ana kucaklarina gore daha uzun sure kullanilkyor
Gizmogram ElifOncul ben de çok beğeniyorum babybjörn istiyorum ama kararsız kaldım fiyatından dolayı 😁 güle güle kullanın 💕
Eliftufan ElifOncul nerden aldınız hangi modeli aldınız peki ben de almak istiyorum 🥰güle güle kullanın