Nur_nur06 Çok yormuştum kendimi temizlik yapmıştım birşeyler kaldırdım koltuk falan çektim o gün kasılmalarım başladı internetten araştırdım doktorumla görüştüm süre tut sıklaşırsa gel dedi ve gittiğimde bebek nerdeyse rahim ağzına dayanmıştı canım çok acıyordu, doktorum bebeği çok sıkıştırmışsın dedi ve erken doğum riski koydu benim yüzümden oldu yani o günden sonra adım atarken bile ağır çekimde yürüyorum 🥺 Gerçi 24. haftamdan sonra riskim azaldı ama yine de iğne ve serum yiyorum. Çok pişmanım keşke yapmasaydım diyorum.