Kızlar 8+2 hamileyim karnım çok sert ve şişti bugün hazımsızlık var. Az önce çok afedersiniz çamaşırıma çok açık kahverengi akıntı gelmiş çok Çok az peçeteye de çok az geldi çok özür diliyorum açık yazdığım için 😞 sizce normalmi bu durum devam ederse doktoramı gitmem lazım