Herkese merhaba bir sorum olacaktı geçen hafta benim için çok zor bir hafta oldu 32.hafta çalışabilir raporu almak için gittiğim doktor plesanta rahim ağzına çok yakın emin olmak için muayene etmek istiyorum bu şekilde normal doğum yapamazsın bakalım bir dedi o an korktuğum için bir an yok dedim ama ultrasonla bakacağım diyince farklı bir şey sandım meğersem aynı şeymiş doktor giremedi çünkü kendimi çok kastım doğru gelmedi ve 4 kere falan buna uğraştık ama çok çığlık attığım için bıraktı. Çıktığımda yürüyemiyordum eve geldik ayaklarımı kaldırıp koltuğa koyamıyordum hafifliyor sandım kastığım için tutuldum sandım ama bugün 6.gün ve vajinal bölgede şiddetli bir ağrı var geceleri artıyor varis mi diye şüpheleniyorum ama elime gelen bir kistik yapı yok.Bu şekilde dar iç çamaşırı giyince olan o ağrıyı biliyorsanız o ağrının sebebi nedir?