Kızlar merhaba 18+6 günlük hamileyim.Ozel hastaneye gidiyorum .Ama doktorum hamileligimin başlarında kan testi yaptırmam için beni aile hekimine yönlendirdi, orda yaptır gel dedi.Aile hekimine durumu anlattım, ben senin doktorunun emirlerini yapmak zorunda değilim dedi zar zor neyse tamam dedi.Yaptirdim sonucları özelde gösterdim.Simdi 20 haftanda tetanoz aşısı için aile hekimine git dedi ,tekrar kan değerlerine baksınlar, lazımsa demir ilacı filan yazsınlar dedi.Valla o adama gitmeye cekiniyorum artık. Sanki kendi cebinden yaptırıyor.