Aysenver0816 32 haftalik bebekte karin çevresinde 2 hafta gerilik varmış başına gelen ve sonrasında normale dönen varmi😒😒
selamas Aysenver0816 ben. 34. Haftamda gittiğimde gerilik ortadan kalkmıştı. Beslenmenize çok dikkat edin, canınızı sıkmayın
Hatice23E Aysenver0816 hiç üzmeyin kendinizi benim ilk bebeğimde öyleydi ama bu bişey ifade etmez sadece bebek biraz zayıf doğar okadar önemli olan doğduktan sonraki beslenmesi benim bebeğim hiç kilo kaybetmedi mesela hep doğum kilosunun üstüne aldı zayıf doğdu ama sonra toparladı
Aysenver0816 Bulut_evren 😒 umarım bi dahaki kontrolde herşey normale dönmüş olur rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah🤲
Hayraz Bulut_evren neden bu haftaya kadar belli degilmiymis 36 haftada gelişim geriligini söylüyor doktor. Ye iç dediği şeyler yokmu yada bi ilaç bisey.. Allah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin
Eylulikraninannesi Canım karın bölgesinde sadece üzülme kilosu az demekki organları sağlıklı bacak kafası günündeyse. Portakal suyu iç özellikle çok kilo aldırıyor bebeğe daha sonra süt ürünleri ve ceviz badem kabak çekirdeği muz tüket kilosu öne gelir. Mesela benim bebeğimde göbek çevresi 3 hafta önde kilolu yediğim içtiğim bunlardi doktorum kesmemi soyledi
Aysenver0816 Eylulikraninannesi tesekkur ederim cok sukur kafası bacakları haftasına gore normal sadece karin bölgesinde 2 hafta gerileme var dedi hersey cok normal gidiyordu neden oldu anlamadim sağlıklı doğsun da kucuk doğsun önemli değil umarım bidaha gittiğimizde normale dönmüş oluruz🤲
Aysenver0816 selamas ozellikle yaptığınız bisey varmi acaba tavsiye edebileceğiniz bir fayda sonra kontrole gitcem o zamna kadar dikkat etmeye çalışayım bndr😏
Sirkencubin Bu donemde ishal filan oldunuz mu veya beslenmenizde azalma oldu mu? Gelisim geriliginde doktorlar persentil %10 larda oldugunda olaya patolojik bakiyorlar. Bol protein agirlikli beslenmeyi oneriyorlar beslenme uzmanlari. Hani normalde Bir sebze bir protein gideriz ya boyle durumlarda iki protein bir sebze gidin diyorlar.
Selimem Sirkencubin ben hep ishalim nerdeyse ilaçlar vs beni ishal yapıyor bihaftada 4 gün felan yakın ishale yakın yapıyorum ondan mi benim de 2 hafta gerilik var acaba
Sirkencubin Selimem ishal oluyorsaniz bunu mutlaka doktorunuzla paylasin bu normal degil. Ona bagli olabilir. Icinizin rahat etmesi icin acaba bir De perinatalogu mu Ziyaret etseniZ?
Selimem Sirkencubin ona göründüm temiz çıktı gelişim geriliği çıktı sadece devam ederse SIk görüşcez dedi kan ilacı yapıyor baştan beri ishal beni birde doktora diyeyim yine çok teskkr ederim Allah razı olsun
Sirkencubin Selimem bunu mutlaka doktorunuzla paylasin. rica ederim Insallah bebeginizi saglikla kucagina alirsiniz 💕
Selimem Sirkencubin amin canım sende inş 🧿💕🤲🏻 doktora şunu sorayım diyorum hep unutuyorum soru sormadan o kadar para verip çıkıyorum ://
Sirkencubin Bulut_evren herhangi bir Rahim anomaliniz var mi? Bazi Rahim anomalileri De bebekte gelisim kisitlamasina neden olabiliyor
trkbykymrv06 37.hFtadayım benim de 32.haftadan beri 2 hafta karnı küçük dedi doktor.Gerilik hep 2 hafta devam ediyor.39 da doğumu başlatırız dedi.kilosu da 2700-2800 .doktorlar ne istiyor anlamıyorum .sağlıklı gelsinler kilo önemsiz
Ayse0007 Benim 29 hafta 2 hafta gerilik var demisti 1 ay rapor yazdi calisma dinlen evde bir is yapma 6 öğün az az beslen gecer dedi 32 haftamdayim kontrole gittigimde gecmis gerilik 2000 kg bebis dedi😍
Eylulikraninannesi Aysenver0816 aynen canım göbek genelde kiloyla alakalı küçük doğan çabuk büyüyor üzülme 😊
selamas Aysenver0816 öncelikle hiç canınızı sıkmayın bebek çabuk toparlıyor. Ben yediklerime çok dikkat ettim.2 adet yumurta; kaşar peynir, ceviz, muz, nesquickli süt içtim. Onu buradan duymuştum. Akşamları da protein ağırlıklı yedim