Selimem Kızlar ayın 20’sine doktor randevusu aldım randevuya gelmeden önce nts girip gel dedi onun için 182 den randevu mu alacağım ya da oraya gidince bana sıra verip nts ye mi gönderecekler ilk kez olucak kusura bakmayın merak ettim
Selimem Nevink Çok teşekkür ederim ilerde sağda oda var oradan yapacaksın diyordu Randevu saatinden biraz erken gideyim değil mi