Ya canım maşallah diyelim . Ben de 39+1 oldum benim de kızım olacak Allah’ın izniyle 😊 dün kontrollümüz vardı ve kilosu 3.700 dü . Senin doktorun kaça kadar normal yaptırır bir şey dedi mi ? Bizimkinin hiç geleceği yok gibi ve karnımda kaldıkça kilo alacak diye korkuyorum artık 😟