Kızlar merhaba. Benim bu 2. Bebeğim. Oğlumda 17-18 haftalrda ilk pıtları 19 da falanda tamamen hareketleri hissetmeye başlamıştım. Bunda daha erken olması gerekiyo diye bekliyodum şuan 17+5 im ama sadece bikere ufak bi kıpırtı hısseder gibi oldum okdr. Hala net bi hareket hissedemedim. İlk hamileliğime göre 10 kilo fazla hamile kaldım acaba kilodanmı diyorum ama bilemiyorum. Birde malum bunda yoruluyorum genelde hareket halindeyim. Böyle ikinci veya 3. Olan olupta geç hisseden varmı?