Deletedmom021 Asilmom50 öylemi 🤗 demek tek kesen var hayırlısı olsun balım bu arada hamileyim ben zaten😂17+4 kızım olucak 🤭
BegumIscanTunc Asilmom50 maşallah kuzum baya yüksek benim 4. Gün geçilmesiyle 154,5 çıkmıştı 3 gün sonra 561 çıkmıştı 1 hafta sonra 4099 çıkmıştı maşallah tekrardan baya yüksek ve güzel hayırlı olsun
Asilmom50 BegumIscanTunc Allah razı olsun saolasin canım benim adet biter bitmez yumurtam büyüdü aşılama oldu hemen o yüzden bu kadar yüksek çıkmış
Tekinnn Asilmom50 canım kese belli olmustur. Benim de öğrendiğimde 4414 dü gittim keseyi gördüm bir hafta sonra da kalp atışı ile bebeği gördük
Asilmom50 Tekinnn evet canım gördüm bugün keseyi sen keseyi gördüğünde kaç mm çıkmıştı canım benimki 4 mm iyi mi acaba boyu
Tekinnn Asilmom50 hiç hatırlamıyorum canım boyutunu. Hiç endişelenme güzelce ilerliyor süreç kendine stres yapma. Doktorun ne derse onu uygula. Benim 23 haftalık oldu mesela zaman su gibi geçti
Tekinnn Asilmom50 inşallah canım hepimiz sağlıkla alalım. Ben de iki kere aşılama yaptırdım birisi tuttu düştü diğeri hiç tutmadı
Gulbeyazk Asilmom50 Canım bu değerle dört haftalık falan olması gerekiyor Rabbim kucağına da almayı nasip etsin