Bugün tam 40 haftami doldurmuştum.Kontrolde her zamanki gibi ne sanci ne acilma hicbisi yoktu.Bebegin suyu da 5 cm e dusmuştu. ben yinede zor bi karar alarak suni sanci denemek istedim.Ilk başlarda çok hafif hissettim şiddetlendi diyemicem yani o raddeye gelemedim.Nts de sancim cikti ama kalp atislari yavaslamisti.sezeryana alindim. Bu yazdiklarim bugün yaşananlar.Size yatağimdan yaziyorum.Daha sonra daha detayli yazarim suan cok cok ozet geciyorum.Agrim var.Bebegimi emziremiyorum.Mama vermek zorunda kaldık.Dua edin yarina biraz daha iyi olim.NORMAL dogum icin elimden geleni yaptim yuruyuş hurma egilme kalkma.Ne dualar ne zikirler ama buymuş hayirlisi.Bundan sonrasi insAllah guzel olur