Kadriyegunlu 33 haftalık bebegım sureklı sag ayagım çok sisiyo sol ayagıma göre ne yapmalıyım önerisi olan varmı
OzgeSelcuk Kadriyegunlu bende 33.haftamdayım benmde ayaklarım çok şişiyor ve gayet normal sonucta vücudumuz ağırlaştı ve yedıklerımızden kaynaklı ödemler atıyor vücut. Ayaklarını soğuk suya koy iyi geliyor bide ayaklarını yükseğe koymanı tavsıye ederım.
Esmaaa26 Kadriyegunlu canım bende sağ ayağımın şişmesiyle doktora gittim tansiyonum yüksek çıktı. Kimi bünyede sadece ödem oluyor, kimisinden tansiyon ödem oluyor, bir doktora gitmende fayda var bence . Bi kan idrar tahlili verip için rahat etsin
K1996 Kadriyegunlu ayaklarını yükseğe koy canım bide zaten ayagın 1 numara büyücek doğumdan sonra ayak 1 numar büyürmüş
Kadriyegunlu hilal_yener vokntuzluda yemiyorum ama bir an önce geçse zaman bu ıkıncı benım ilkinde boyle zorlanmamıstım