Ozlemkse canım ben zaten belediye de pilates hocasıyım evde de alt karın egzersizi hariç ( bebek aşagı itilmesin diye ) kol bacak üst karın ve popo çalışıyorum. Protein ağırlıklı besleniyorum gebelik öncesinde de böyleydi, tatlı hiç tüketmedim sadece mevsim meyvesi. Karbonhidratı genelde yulaftan aldım. Birde çiğ kuruyemiş düzenli tükettim. Doktora 12. Haftada gitmiştim tabi o zaman şuan olan 200 gram da yoktu tam hamile kaldığım kiloydum. Bebek çok güzel gelişiyor sen aynen devam et dedi 🙏