Bir kaç hafta önce test yaptırmıştım kansızlık çıktı bende ama gebelikten önce oyle bir problemim yoktu. Arkadaşlar ayağımda kalın çorap üstüne patik var ve hala ayaklarım buz gibi evde yeleksiz duramıyorum bu normal mi 21. Haftadayım Ve Mayıs ayındayız bu kadar üşümem normal mi sizce benim gibi olan var mi ne önerirsiniz ne yapmalıyım bu arada günlük kan sulandırıcı iğne ilaç kullanıyorum etkisi var midir