cancanK korkmana gerek yok inan şuan bebeğimle 5 günlüğüz. Spinal oldum bende. İnan nasıl gidip nasıl döndüğünü anlamıyorsun. Sadece doğum sonrası normal olarak biraz ağrı çekeceksin. Ama mis kokulun yanında olacak🐥 sakinliğini koru ne derlerse sana onu yap. Doktorunla düşüncelerini sevincini endişeni paylaş. 🙏🏻