Sans-2020 canım bende Biolog aldım leke kremi 79 TL’ye düşmüştü şuan 89 TL ama yorumlardaki herkes çok memnun hamile ve emzirenler de kullanabilir. Sivilce lekeleri güneş lekeleri ve gebelikte oluşan lekeler için çok iyi diyorlar. Görümcem de kullandı çok memnun bende onun üzerine aldım zaten