[bilinmeyen] Canım normal Doğum epiduralli başladık sabaha kadar uğraştık. Açılmam ilerlemedi. Bebeğim kordona dolanmış Epidural anestezi ile sezeryana alındım. Epidural rahat oluyor bir hakkın daha oluyor ağrın şiddetlenince yapıyorlar gelip. Biraz bel ağrısı yapıyormuş bende olmadı. Baş ağrım hiç olmadı.