Kızlar 10+1haftalik hamileyim cuma günü gece çok az bir şekilde kahverengi leke geldi ve dokt beni sokağa çıkma yasağından dolayı devlet hast yönlendirdi acildeki kadın doğumcu bir problem yok deyip progestan igne verip gönderdi benim içim rahat etmedi ve başka dokt gittim oda baktı kese etrafında kanama var bebegin eşi aşağı da duruyor dedi daha önceden bu dokt tedavi amaclı gitmiştim ve dokt ile aramızda ufak bir tartışma olmuştu ve şansıma acil de o vardı birde beni çok korkuttu ilaç bile vermeden gönderdi bugün kendi dokt gittim dokt sadece kesenin biraz aşağısında hafif bir sanci çekmişsin dedi ama benim hiç sancim olmadı arada çok nadir kasik batması oluyor ama çok ağrılı değil kendi dokt iğneyi kullan dedi haftaya çarşamba tekrar gel ikili tarama testi için dedi kızlar içim hiç rahat değil o acildeki dokt neden böyle dedi aklım almıyor bir problem olsaydı ilk gittiğim dokt veya kendi dokt söylerdi yani değil mi biri bana akıl versin 😔😔