Sidelya bizim idrar deligimiz cok assagıdaydı yukarı alındı sünnet olamadı pipisi küçük oldugu için sadece idrar deligi yukarı cıktı cok şükür hastanede 1 gece kaldı ama sonda sı 5 gün kaldı sonra cıktı cok şükür hiç zorlanmadık cabuk atlattı
Sonda sı cıktıktan sonra işemesine bakmak lazım oluyor sonda dan sonra daralma olabiliyor muş ama ben kontrol edemedim ama çişini gayet iyi bir sıkıntı yok cok şükür cabuk atlattık inşallah sizde cabucak iyileşir