Canım ototçbusle biraz zor olur sanırım. Ben de 36+4 te zonguldaktan ankaraya geldim. Bizim mesafe sizin kadar değildi tabi. Her saat durup dinlenme tesisi, park, yol kenarı VS 15 dk yürüdüm. Ayaklarımı mümkün olduğunca kaldırdım. Yorulmadım diye düşünüyordum ama o gece minik sancılarım oldu. Ödemeden ellerim ve ayaklarım dehşet şişti. Ama ertesi gün geçti.