Dgn2 biraz önce bana da oldu sanki tuvalette anlayamdm ama bir damla pencereye geldi sonra devamli kontrol ettim gelmedi badka şimdi yine baktım yok sabah gideceğim ben de doktora mesaj yazdım kanama az ve şancı yoksa sorun olmaz demiş protestan alın demiş ama aklıma takılıyor belki de kanama falan değildi tırnağın da kesmi olabilir bi yerini🙈emin olamıyorum sabah gideceğim inşallah