bebegimmm16 adet oluyorsanız,ağrınız sızınız kanamanız(adetliykenken de büyük pıhtılı ve aşırı olmuyarsanız) sıkıntı yoktur ama yine de kafanız rahat etsin diye bi doktorunuzla görüşün sorun en azından kafanız daha rahat olur cok gecmiş olsun rabbim hiçbir anneye bidaha yaşatmasın ins🤲🏻