Merhabalar herkese 13 haftalık hamileyim ve cok fazla ekşi yiyorum aşerdiğim için degil tek yiyebildiğim şey oldugu için açken bile yiyebiliyorum erik ve çağlayı cok bulantı yaşayan bi insanım tek iyi gelen bu ikisi bebege zarar verirmi ekşiyi fazla tüketmem anneler yardım lütfen