[bilinmeyen] ben başta sleppyle başladım sonra eşim sleppy dıye soffio yanlış yazmadıysam eğer tam bılmıyırum onu almıştı oda pişik sızdırma yapamdı hiç a101in ürünü olmasına rağmen dokusu pek guzel değil sadece sonra babam molfix almıştı onuda denedim beğenmedim cok sızdırdı sonra denemek amaçlı babt turco aldık bence almayın uzun sürü kullanımda pişik yapar dıye dusunuyorum dokusu falan cok kotü eminimki primanın dokusu ve emiciliği cok ıyıdir şuan canbebe kullanıyorum emiciliği dokusu falan gayet iyi tavsıye edebılırım 2 ayda ne kadar cok bez deneşim 😀 bu arada phılıpsın biberonundan cok memnun kaldım anne gogus ucu gıbı olanından şimdiye kadar hiç meme reddi yaşamadım hatta onu emmeye başladıktan sonra beni emebıldı başta.