Cns_33 sorun yok canım. Doktorum iğne vurdu dedi bugünden say 20 gün geçse adet olmasan hamilesin işte bende sabırsızlıkla gün sayıyorum çok kötü anlatamam 😂 o gün içime girdi dur bi yapayım nolmuş diye erken gebelik testi aldım bide 5 TL olanlardan getirdim yaptım anında çift çizgi çıktı 5 dk sonra diğerini yaptım oda çıktı daha dedim sabah uyanınca yapayım o ucuz testler varsa çıkar yoksa çıkmaz yaptım oda çıktı tabi çok mutlu oldum ❣️ diğer günü kan verdim tam adet günüm sonucum çıktı gebeyim birde şunu söylemek istiyorum hiç aça hiç belirti yok hiç ne adet sancısı ne gögüs ağrısı ne kasık hiç beklemiyordum. Rabbim inşallah sanada hayırlı evlat nasip eder.