Gonay 17 haftaya gırdgmden berı aksamları yemekten sonra karnımda çok şişkinlik oluyor.davul gbı hıssedıyorum kendımı:(başka varmı yaşayan kızlar
denizsn Gonay bende de çok olmaya başladı son zamanlarda 24+6 yız. Ama bugün bi 25 dk falan ağır orta tempoda yürüdük eşimle çok iyi geldi 👍 hafta da 4 gün çıkmayı düşünüyorum.
Babybel Gonay ayyyy aynı ben 12 haftalık hamileyim bende küçücük bişey yesemde şişiyor hatta miğdem davulda değil kazanı geçiyor ayyy bu ne zaman geçicek 🤕🤕🤕
Zeyzeyka Gonay soda iç canım iyi gelir ve yemeklerden sonra oturma hareket et, sakız çiğnemekte iyi geliyor
Suzi-1992 Gonay ben de aynıyım 13 haftalık hamileyim akşam yemeğinden sonra 6 aylık hamileyim sanki 😂
Sema-cetin68 [bilinmeyen] ben de aynı şekilde normalde karnım pek yok ama yemek yiyince davul gibi oluyo epey şişiyorum yani
Sema-cetin68 [bilinmeyen] ben de aynı şekilde normalde karnım pek yok ama yemek yiyince davul gibi oluyo epey şişiyorum yani
Esraaa02 [bilinmeyen] bende 18 haftalığım aynı durum bende de var maden suyu içiyorum rahatlatıyor valla sende dene 😉
Firfir90 [bilinmeyen] ben ben ben bazen patlıcak gibi oluyorum. 17+2 yiz gündüz bakıyorum karnım cıkmıs mı dıye cok hafif ama aksam sanırsın 7 -8 aylık🙈
Firfir90 [bilinmeyen] ben ben ben bazen patlıcak gibi oluyorum. 17+2 yiz gündüz bakıyorum karnım cıkmıs mı dıye cok hafif ama aksam sanırsın 7 -8 aylık🙈