Arkadaşlar ben bugün 7.haftama girdim. Ama hala kasık ağrım var ve iç yanması yaşıyorum. Tahliller temiz çıkıyor bir tek dün verdiğim kanda eritrosit yüksekti. Ama o testi yaptırmadan evvel de ara ara yanma sorunu yaşıyorum. Uyku uyutmuyo. Sanki aşağıdan yukarı göğüs kafesime ve göğüslerime bi alev topu çıkıyor. Anlam veremiyorum kimi doğal diyor kimi ilk kez duyuyorum diyor. 18Nisan’da olan randevumuzu bugüne çektim. Bu kadar ağrı ve yanma olan var mı aranızda?