Hanımlar merhaba geceniz hayır olsun öncelikle.. 29 haftalık ikiz kızlarıma hamileyim tüp bebek oldu Allah’la şükür. İsim konusunda Miray ve ilay demiştik ama tv de Ramazan sohbetlerinde isimler konusunda kuranda gecen anlamı güzel isim konulmasını kurandan olmasa bile anlamlı olmasını tavsiye ediyorlar. Şimdi bu bulduğum isimler kuranda yok ama anlamları da kötü değil. Ya ahirette kızlarım benden şikayetçi olur güzel isim koymadın derse diye dinen vicdanım rahat değil 😞 Teyzeleri sizlerden ricam kuranda gecen kız isimlerinden önerebilir misiniz??