Gizem424242 inanmamanı önerırım nasıl doğru çıkıyor bilmıyorum tesadüfünde bu kdrı olmaz ama inanma… Herkese yaptık, düşük yapanlarda sonradanda ölenler çocuklar cıktı. Herkes şaşırıyordu doğru çıkmasına. Banada yaptıklarında bir tane kızım var. Ondan sonra çocuk çıkmadı. bna çocugun falan olmuycak falan dedıler ben baya kafama taktım bu yüzüğü. Eşime yaptım onda bi tane oğlan daha çıktı sonra dedıler sen ölücen eşin evlenıcek yada senı aldatacak falan. Baya canımı sıktı bu durum. Ve ondan sonra 2.cocugu istedım. Baya ısrar ettım yalvardım eşime. Kızım da daha küçük 2 yaşında. Ve hamıleyım şimdi 39 haftalık. Yüzüğü hala yapıyorum çıkmıyor daha. Ama hamıleyım ve iyi bi ders oldu bana.