Prensesannesiyimm merhaba canım bende Anadolu hastanesi tanser Şenses e gidiyorum başından beri inşAllah da doğumumu o yaptıracak 23 haftalığım bu arada çok memnunum ilgisi alakası güler yüzlülüğü en önemlisi de çekinmeden herşeyi soruyorum hiç bıkmadan cevap veriyor ki zaten her şeyi detaylı açıklayan bir doktor kafama birşey takıldığında arayıp soruyorum çok güzel cevaplar veriyor saat kaç olursa olsun aynı Sıcak ses tonu ile açıyor hep telefonları sağ olsun . Anadolu hastanesinin Doğum paketi oda süsleme kapı süsü Bebek bakım kiti ikram sepeti battaniye yastık ve 10 fotoğraftan oluşan cd veriyorlarmış bana o şekilde bilgi verildi eğer 10 fotoğraftan fazla istersen ek ücret alıyorlarmış . Açıkcası ben hastaneden ziyade doktor için gidiyorum benim için önemli olan o sonuçta . Kesinlikle tanser beyi tavsiye ederim Eminim ki çok memnun kalıcaksınnnn 🤗