Ekys Arkadaşlar çarşamba doğuma gireceğim Allah nasip ederse tek korkum spinal anestesi olacagım olanlar varmı nasıl birşey zararı varmı ?
BirVeraAnnesi35 Ekys 1buçuk ay arayla 2 kere spinal anestezi oldum hiçbi sıkıntı zarar görmedim yaşamadım
Elif_karabulut Canım ben spınal oldum bende bel agrısı kaldı ama spınal den mı yoksa ıgneyı yapan doktordan mı bılmıyorum 🤷♀️
Kbr_71 [bilinmeyen] 18 gün oldu doğum yapalı 3. Gün ayaktaydım bende bir etkisi olmadı korkma dua et sadece
Elif_karabulut Deletedmom185 dogrudur canım zaten 4. Denemede oldu acaba kalıcı olur mu bel agrısı bilgın var mi?