Kızlar 14 haftalıkken gıttım doktora bana erkek dedı bugun farklı bır doktora gttım 18. Haftadayım cınsıyetıne kız dedı ınanamadım başka bır doktora randevu aldım oda baktı sırtı dönüktü yuzunu dönmedı kemık yapısını inceledı duruşuna baktı oda kız dedı acaba deyısırmı gene 😂