Ben de çatlamaya müsaitim. Hamilelik öncesi bacaklarımda ve göğsümde çatlaklar vardı. Lierac kullanıyorum 4 aydan itibaren, pek düzenli kullanamadim. 25+5 oldum şimdilik çatlak yok ama bebek yağı, hindistan cevizi yağı, kantaron yağı almayı düşünüyorum. Suyla aram hiç yoktu eskiden şimdi 2 litre içmeye çalışıyorum ama çok zor oluyor 🥴☹️