hafsa2020 benim bu ikinci gebeligim ilk gebelikte bütün testleri yaptırdım bir sürü bisiiler çıkardılar yok böbrekleri geniş yok kafası büyük falan en son doğum yaptım çok çok sağlıklı bir oğlum oldu ozman dedim ikinci gebelikte hiç yaptirmicam bı cinsiyeti ogrnmek için gidicem hastaneye dahada gitmem çünkü olcaga çare yok bide ben ogun 37+0 da gittim daha doğuma var baya dedi 5 saat sonra dogurdum😂 yani pek güvenmiyorum sonuç olarak şuan 2.gebeligim 35 haftalık yine butun testleri yaptırdım 😂😂