Aydeniz09 o haftalarda normal canım kendimden biliyorum 25 ve 28 haftalıkken 2 kere bu sebepten hastaneye gitmiştim🙈 Bana normal olduğunu 30 dan sonra düzene gireceğini söyledi doktorum, ama o haftalarda günlük 10 hareket etmesi gerekiyor canım buna hafif hareketlenmelerde dahil, içini ferah tut birşey yoktur🤗 ama rahatlatmak istiyorsan kendini hastaneye git yada 10 hareketten az ise🙏🏻♥️ Şimdi çok şükür 32+2 olduk 🌸